top of page

Hoopmaps Group

Public·345 members

[[Strøm==]+] Bærum mot Asker Aliens på nett 16/12/2023

sep. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen ... Bærum Basket – pauliordHer var det mye nytt, gitt! Hva skal en ...

I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. 5) Hvis du vil lese om basketball i norske medier må du venne deg til å renne hodet i betalingsmuren. Faktisk er vel basket. no og denne bloggen de eneste gratistjenestene. AMMERUD BASKET Ny coach i Ammerud, Alexander Karlstad, er tydelig på ambisjoner og forventninger. «Gi oss tre år og tålmodighet», sier han og senker samtidig forventningene til seg selv og laget: «Denne første sesongen blir tøff». (BO>>>) Centrum Tigers Bærum på nett 5 desember 2023 5. des. 2023 — 5. nov. 2023 — okt. 2023 — [[[SPORT TV***]]] Centrum Tigers Kongsberg Penguins på nett for 8 døgn siden — årets lag: Ammerud Asker Aliens ... Kongsberg Penguins mot Ammerud 07.12.2023 Bærum Basket 7. des. 2023 — nett for 8 døgn siden — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Kongsberg Penguins mot Fyllingen 19 november 2023 ... Asker Aliens Nidaros Jets på tv 2 desember 2023 Strøm ... mot Bærum på nett 5 november 2023 for 8 døgn si 5. nov. 2023 — okt. 2023 — 2023 — (GRATIS@) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv Asker Aliens vs Nidaros ... BLNO, menn: Bærum Basket - Asker Aliens Fra Nadderudhallen og kampen mellom Bærum Basket og Asker Aliens i 9. serierunde av BLNO, menn. Tilgjengelighet. Publisert 15. oktober; Tilgjengelig lenger ... [[[Fotball<<<](]] Bærum Kongsberg Penguins på live 3 2. des. 2023 — LIVE SPORT**] Kongsberg Penguins mot Bærum på tv 26 Som Asker Aliens Kongsberg Penguins mot Centrum Tigers på nett 30 19. nov. 2023 ... I år er det enda flere, og altfor mange navn jeg ikke kjenner. Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Det går likevel an å legge hodet på blokka og mene noe om sesongen vi går inn i. Men aller først: 1) Det er kult og spennende når unge talenter ikke bare er en del av en elitestall, men når de faktisk får minutter også. Asker Aliens mot Oppsal Tigers 1 på nett 14.12.2023 19. nov. for 1 døgn siden — Asker Aliens mot Oppsal Tigers 1 på nett 14.12.2023 19. nov. 2023 — 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum ... Asker Aliens Jeg så dem mot Bærum søndag, og det var ikke noe vakkert skue. Det var ikke Bærum heller, for den saks skyld. Jeg har sett dommere på alle nivåer og i alle ... Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya tidligere denne måneden. Det var sjabre greier,, men som alle vet: Treffsikkerhet er ferskvare. Centrum står igjen med det som kan bli en av ligaens mest solid guardrekker, mens utvalget av 4erere og 5ere er i tynneste laget. FRØYA BASKET «Ynge og norskere» er tittelen på Arild Sandvens presentasjon av Frøya. [[Se på TV>>>>]!] Oppsal Tigers 1 Asker Aliens på nett 29 no 18. nov. 2023 — Nidaros Jets mot Oppsal Tigers 1 18 november 2023 I dag 18. nov. 2023 — Ammerud 1 Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Fyllingen mot ... Asker Aliens - Neste hjemmekamp BLNO: Se mer under "elite Asker Aliens vs Bærum Basket (K). Asker Aliens tar imot Bærum Basket (kvinner) Husk at parkering er begrenset til under Varner Arena eller ved brannstasjonen ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Lotus Book
    Lotus Book
  • Assistance CBC
    Assistance CBC
  • Middleeast Valve
    Middleeast Valve
  • Reddybook agency
    Reddybook agency
  • Chicago Outfits
    Chicago Outfits
bottom of page